דף הבית / שולחן שוק / שולחן שוק שניצל

שולחן שוק שניצל

    להצעת מחיר על שולחן לאירוע השאירו פרטים או התקשרו:
    077-997-1800


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

    שניצל הוא אחד מהמאכלים האהובים והנפוצים ביותר, בכל מטבח ישראלי. גם באירועים ובמסיבות אנשים ייהנו לאכול שניצל, יחד עם כל התוספות הטעימות שמחמיאות לו. שולחן שוק באירוע שבו המנה המרכזית היא שניצל, יהיה להיט בקרב כל המוזמנים והמנות ייחטפו ממנו בזו אחר זו. כאשר אתם בוחרים להזמין שולחן שוק שניצל בחלה לאירוע שלכם, זה בהחלט יכול להיות ה"כוכב" העיקרי, אך הרעיון שבשילוב אטרקציה שכזו בחגיגה שלכם – היא גם כל ה"מסביב" למנה. העשרת שולחן שוק שניצל עם ירקות, סלטים ועוד מטוגנים, יוסיפו יופי ומגוון שיהפכו את הארוחה באירוע שלכם לבלתי נשכחת.

    היתרונות של שניצל כמנה עיקרית בכל מסיבה

    שניצל בתוך לחמניית חלה טרייה – הוא המאכל המושלם לחגיגה המשלב ריקודים, אירוע שבו אתם רוצים להעניק לאורחים שלכם שני דברים חשובים: כיבוד שמאוד כיף וטעים לאכול גם כשזה אירוע צהריים והוא לאו דווקא מתאים רק לחגיגות ואירועים שמתקיימים בשעות הערב המאוחרות. בנוסף שולחן שוק שניצל בחלה זו אפשרות מצויינת בגלל העובדה שזו מנה קלילה יחסית המוגשת בצורה מאוד נוחה לאכילה בעמידה או אפילו על גבי דוכן שניצלים בחלה הנכנס לתוך רחבת הריקודים.

    המטרה היא לגרום לאורחים שלכם לזוז וליהנות – לדבר זה עם זה, למלא את הרחבה בריקודים ושמחה ולייצר אווירה של שוקקת חיים, ממש כמו שהשולחן עצמו מעוצב.

    מתכננים מסיבה קטנה? שולחן שוק הוא פתרון מושלם

    אם חשבתם על שולחן שוק, התפריט שיוצג בפניכם על ידי חברת הקייטרינג חייב להיות מלא באופציות מעניינות לבחירה, כאשר זכרו שבדרך כלל שולחנות כאלה לא יכילו מנה ראשונה, תוספות ועיקריות בנפרד – אלא הכל מהכל ביחד, מוגש ב"בלגן מסודר" שמטרתו לעורר את התיאבון והחושים של כל הנוכחים.

    כן מומלץ להקים שולחן או דוכן קינוחים נפרד עבור המנות האחרונות, שמהותו תהיה אך ורק קינוחים מתוקים. אם אתם מתקשים לבחור, אולי כדאי יהיה להגיש את הכיבוד בחגיגה בצורה של בופה רגיל – ולהעניק את הכבוד הייחודי של הגשה בשולחן שוק רק למנה אחת, למשל שולחן של המבורגרים ותוספות, שולחן שניצל בחלה עם מטבוחה וחציל או אפילו שולחן מתוקים, קינוחים מיוחדים או וופל בלגי על מקל עם כל התוספות, שיהיה אטרקציה אמיתית לקראת סיומו של האירוע.

    דוכן המבורגר או דוכן שניצל בחלה, יכולים – כמו שכבר הוזכר קודם, להתאים ביותר להגשה גם ברחבת הריקודים או בזמן האפטר פרטי כאשר האורחים הרעבים מרוב ריקודים נשארים קרוב לרחבה מנשנשים בורגר או שניצל טעים וישר חוזרים לרקוד ולעשות שמח.

    שולחן שוק שניצל עם תוספות חמות וקרות

    הכל מתאים ביחד עם שניצל חם וטעים: צ'יפס, טבעות בצל, ירקות חתוכים, חציל, מטבוחה – זהו מאכל שניתן לאכול בצלחת או בתוך לחמניה והוא יהיה טעים תמיד. העניקו לאורחים שלכם את האפשרות לבחור את הדרך שבה הם יאכלו את השניצלים הפריכים שיוגשו באירוע: תוכלו להציע להם שפע של מנות חמימות שיוגשו לצידו על צלחת, או הציעו אופציה לתחוב אותו יחד עם תוספת מתאימה ועם רוטב טעים, בתוך בצק רך כמו פיתה או חלה טרייה שתעטוף אותו ויחד תקבלו את הכריך וכמובן הביס המושלם.

    ומה עם קינוחים? גם כאן אתם יכולים להתפרע

    עבור המעוניינים להזמין שולחן שוק בשרי כשר לאירוע, בין אם הוא מכיל דוכן שניצל בחלה, בר המבוגרים או כל מנה אחרת שהיא בשרית, חשוב לזכור כי המנות האחרונות והמתוקים הן חלק בלתי נפרד מהחגיגה – הזמינו שולחן קינוחים או בר מתוקים ציבעוני, עם מגוון קינוחי פרווה טעימים. תמיד חשוב לשלב על שולחן השוק באירוע שלכם גם אופצייה בריאה יותר כמו בר שייקים סחוט טרי, או מגוון פירות העונה על דוכן או על קיאק פירות הנכנס ישר לרחבת הריקודים. בצורה זו תוכלו להיות בטוחים שהאורחים שלכם יחזרו הביתה עם טעם מתוק וטוב במיוחד.

    לוגו טייבלז

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר טייבלז נכתב על ידי כותבים ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הקולינריה. כל זה בכדי להביא לכם את המידע המועיל ביותר כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם ולאירוע שלכם. אם אתם רוצים לשמוע עוד עלינו היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    אוכל ושתיה לאירועים שיכולים לעניין אותך: