דף הבית / שולחן שוק / שולחן שוק מחיר

מחיר של שולחן שוק – כל מה שכדאי לדעת

    להצעת מחיר על שולחן לאירוע השאירו פרטים או התקשרו:
    077-997-1800


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

    לרוב המחירים של שולחן שוק יתחילו מ- 1,500 ש"ח בטווח הזול יותר, ויכולים להגיע ל- 6,000 ש"ח ואפילו יותר. הכל בהתאם כמובן למה שאתם מעוניינים להזמין. ישנו מגוון רחב של אפשרויות כאשר מזמינים שולחן שוק, כמו כן אתם יכולים לבקש שולחן מותאם אישית בדיוק לפי הבקשות שלכם. וכמובן שהמחיר משתנה בהתאם להזמנה ולכמות האורחים.

    בהזמנת שולחן שוק המחיר הוא עניין דינמי וזה יכול להיות יתרון כאשר התקציב מוגבל יחסית. כמו כן כדאי לדעת שרוב חברות הקייטרינג מבקשות מקדמה של 300 עד 500 שקל, כדי שיוכלו לשריין ללקוח את התאריך המבוקש.

    לפי מה נקבע המחיר של שולחן שוק

    ישנם 3 גורמים עיקריים שמשפיעים על הצעת מחיר של שולחן שוק:

    1. מספר האורחים באירוע

    המחיר לאירוע לרוב נקבע פר מוזמן. טווח המחירים מתחיל מ- 70₪ ויכול להגיע עד 105₪ לראש. המחירים המשתלמים יותר פר מוזמן לרוב יהיו כאשר מדובר באירוע גדול (40 איש ומעלה) והמחירים הגבוהים יותר לכל מוזמן לרוב יהיו כאשר מדובר באירוע קטן. כמו כן אם מדובר באירוע מצומצם מאוד (10-15 איש) רוב הפעמים תקבלו מחיר מינימום לאירוע במקום שהשולחן יתומחר לפי ראש.

    2. תאריך האירוע

    בחודשי הקיץ כאשר ישנו ביקוש רב יותר לאירועים בגלל סיבות שונות (מסיבות רווקות ורווקים, חתונות, מסיבות בריכה, וכל חגיגה שמתאימה לקיץ) המחיר לרוב יהיה גבוה יותר מאשר בחודשי החורף בהם ישנם פחות אירועים וניתן למצוא דילים טובים יותר.

    3. בחירת מרכיבי השולחן

    שולחן שוק מתאפיין במגוון מאכלים רחב. לכן המאכלים שתבחרו שיהיו בשולחן, גם הם יכולים להשפיע ישירות על המחיר. לדוגמא, ישנן חברות שמבקשות תוספת כאשר מזמינים המבורגרים, משום שלרוב בשר זהו חומר גלם יקר יותר. כמו כן היחס של סוגי האוכל גם הוא יכול להשפיע על המחיר.
    לדוגמא, אם אתם רוצים להזמין לפי כמות האורחים שלכם שיהיה חצי שולחן שניצלים וחצי שולחן המבורגרים.

    העלויות של שולחן שוק – האם זה משתלם?

    בהזמנת שולחן שוק עלות היא עניין שלא אמור להיות פקטור שישפיע על האיכות – חברת קייטרינג מקצועית תדע להציע לכם תפריט מעניין וטעים, בכל עלות שהיא. המטרה היא לנסות לקלוע לטעמם של כמה שיותר מהאורחים, כך שכל אחד מהם שייגש אל השולחן, ימצא את המאכל הטעים עבורו. הן בהזמנה של שולחנות "בשריים" והן בהזמנת שולחן המבוסס על מאכלי חלב, אפשר לייצר קומבינציות שונות ולמצוא את הדרך לעמוד בתקציב, מבלי להתפשר על הטעם.

      להצעת מחיר על שולחן לאירוע השאירו פרטים או התקשרו:
      077-997-1800


      בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

      האם ניתן להזמין שולחן שוק כשר?

      עניין הכשרות הוא קריטי עבור חלק נכבד מהמזמינים של שולחנות שוק בישראל, על כן חברות הקייטרינג שמות דגש על הנושא הזה ומציעות תפריטים כשרים עם מגוון רחב של אפשרויות בחירה. גם כאשר תזמינו שולחן בשרי, תוכלו ליהנות מקינוחי פירות או פרווה שידהימו את המוזמנים שלכם: בחרו בקפידה את המנות הנכונות ותנו לאורחים להתפנק כמו שצריך בחגיגה.

      אילו סוגים של שולחנות שוק ניתן להזמין?

      הרעיון של הנחת הכיבוד כולו על שולחן ארוך אחד, הוא השראה הלקוחה מהשווקים מלאי השמחה בחו"ל ובארץ, שבהם ניתן לטעום מכל טוב וליהנות מהחוויה. האווירה הנפלאה שנוצרת, היא בזכות השילוב בין אוכל טעים ומשובח לבין ההרגשה המאחדת בין כל האנשים שהגיעו לאירוע, שנמצאים סביב השולחן ובוחרים ממנו את המנות.

      השולחן יכול להכיל, למעשה, כל שילוב שתרצו של מאכלים ותוספות – החל ממנות עיקריות בשריות כמו המבורגר או שניצל, דרך מנות צמחוניות עיקריות כמו פלאפל או פשטידות ועד לקינוחים טעימים ומתוקים. מלבד ה"כוכבים" שמהווים את עיקר הארוחה, מניחים על השולחן שפע של ירקות, תוספות מטוגנות או אפויות, לחמים או גבינות – הכל בהתאם לבחירה של מארגני האירוע וכמובן בהתאם לתקציב הפנוי.

      לאילו אירועים זה יכול להתאים?

      הטרנד של עריכת הכיבוד בסגנון של שוק איכרים, כבר הפך לחלק בלתי נפרד מהרבה אירועים שמתקיימים בישראל בשנים האחרונות. השפע, העושר הויזואלי והתחושה השמחה שקיימת באוויר – הם אלו שקיבעו את שולחן השוק כהרבה מעבר לאטרקציה: זוהי שיטת הגשה שמייצרת רצון לטעום, ליהנות ולהיות ביחד.

      שולחנות שוק הם אידיאליים למסיבות קטנות ואינטימיות, לחתונות שמתקיימות בחצר של ווילה, לברית מילה שנחגגת עם המשפחה הקרובה – או בקיצור עבור התכנסויות שונות שאליהן מגיעים כמה עשרות אנשים. הרעיון הוא להעניק תשומת לב ייחודית לכיבוד המוגש, לתת מקום של כבוד לאוכל ולהפתיע את האורחים בצורת הגשה שהם עדיין לא הכירו. על אף העושר והמגוון הרחב של המאכלים המוגשים, מדובר בסדר מופתי של מנות שיוצר חוויה לעיניים ולפה בו זמנית.

      לוגו טייבלז

      אודות כותב המאמר

      התוכן באתר טייבלז נכתב על ידי כותבים ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הקולינריה. כל זה בכדי להביא לכם את המידע המועיל ביותר כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם ולאירוע שלכם. אם אתם רוצים לשמוע עוד עלינו היכנסו לעמוד האודות שלנו.

      אוכל ושתיה לאירועים שיכולים לעניין אותך: