דף הבית / שולחן שוק / שולחן שוק בשרי

שולחן שוק בשרי

    להצעת מחיר על שולחן לאירוע השאירו פרטים או התקשרו:
    077-997-1800


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

    שולחן שוק בשרי הפך לטרנדי בעיקר בזכות העובדה שהוא משלב שני דברים חשובים: אוכל טוב ותחושה של שפע. השולחן עמוס באוכל משובח הכולל בשרים על האש, מטוגנים, ירקות חתוכים ועוד.

    אם אתם מתכננים מסיבה בחצר, סעודה לכבוד ברית מילה באולם כנסים קטן, בר מצווה או אפילו חתונה מצומצמת שאליה יוזמנו בני המשפחה והחברים הקרובים בלבד – שולחן שוק בשרי יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם וחגיגה של אוכל, שכמותה האורחים שלכם עוד לא ראו.

    מחיר של שולחן שוק בשרי

    המחיר של שולחן שוק בשרי לרוב יתחיל מ- 1,500 ש"ח בטווח הזול והוא יכול להגיע ל- 7,500 ש"ח וגם יותר. כל זה כמובן בהתאם לשולחן שהזמנתם. ניתן להתאים אישית את השולחן לרצונות שלכם, וזה כמובן גם משפיע על המחיר הסופי.

    המחיר של שולחן שוק בשרי לרוב יהיה לפי כמות מוזמנים. טווח המחירים פר מוזמן מתחיל מ- 75₪ ויכול להגיע גם ל- 105₪ לאדם. לרוב תקבלו את המחירים המשתלמים ביותר פר מוזמן כאשר האירוע הוא גדול יחסית (40 איש ומעלה). באירועים קטנים המחירים פר אורח יהיו גבוהים יותר, ואם מדובר באירוע קטן מאוד של 15 איש ומטה, כנראה שתקבלו מחיר מינימלי שלא מסתמך על כמות האנשים.

    כמו כן סוגי הבשרים שתבחרו יכולים גם הם להשפיע על המחיר. לדוגמא, ישנן חברות קייטרינג שמבקשות תוספת על שולחן שוק עם המבורגר, משום שמדובר על חומר גלם יקר יותר. כמו כן תוכלו לבחור את היחס בין סוגי הבשרים, לדוגמא תוכלו לבחור שיהיה בשולחן 60% שניצלים ו- 40% המבורגרים.

    האם אפשר להזמין שולחן שוק גם בתקציב נמוך?

    חוששים שאין לכם מספיק תקציב, כדי ליהנות משולחן שוק מעוצב ומיוחד אצלכם באירוע? חשוב שתדעו כי בהחלט אפשר ליהנות מהטרנד היפהפה והטעים של שולחנות שוק, אפילו כאשר התקציב מצומצם למדי: בקשו הצעת מחיר בהתאם לסכום שאתם יכולים להשקיע בכיבוד באירוע, נסו לחשוב על שילובי מנות שמתאימים הן לטעמכם האישי והן לתקציב – וכך תוכלו להגיע להרכב התפריט המושלם, שיותאם בדיוק אליכם.

      להצעת מחיר על שולחן לאירוע השאירו פרטים או התקשרו:
      077-997-1800


      בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

      האם ניתן למצוא שולחן שוק בשרי כשר

      כאשר מדובר על שולחן שוק על האש עניין הכשרות יכול להיות בעייתי במקצת. בגלל שבעל העסק מכין את כל האוכן בבית הלקוח, לרוב לא יהיה ניתן לקבל תעודת כשרות.

      אבל, ישנן חברות קייטרינג רבות אשר מקפידות על כשרות מלאה. החל מהפרדה של בשר חלב, חומרי גלם כשרים בהשגחה, כלים חד פעמיים, לא עובדים בשבת ועוד.

      למה כדאי להזמין שולחן שוק בשרי לאירוע?

      כשאנשים נכנסים למקום שבו מתקיים אירוע, לא משנה אם זה אולם גדול או חצר של וילה, הם בוחנים את המקום בעיניהם. שולחן ארוך שמלא באוכל שפשוט מונח עליו, באופן חופשי וללא כלי קיבול, הוא מראה לא רגיל שמושך את העין באופן מיידי. 

      שולחן שוק על האש נראה כמו מסיבה גדולה בפני עצמו – מנות חמימות שכולם מכירים כמו שניצלים ופלאפל, לצד ירקות שנראים כאילו זה עתה נקטפו מהשדה וכל זה ליד ערימה מסודרת של מטוגנים – חגיגה לעיניים שהופכת במהרה גם לחגיגה של טעמים בתוך הפה.

      מי שאוהב לטייל בשווקים בארץ ובחו"ל, ייהנה במיוחד מהמראה המרהיב של השולחן הערוך שנראה כאילו לא מאורגן, אבל בעצם הוא הכי מסודר שיש: אתם יכולים לבחור את הרכב הכיבוד שיוגש על פי טעמכם ולהגיש למוזמנים שלכם ארוחה שלמה, שהם יכולים פשוט לגשת ולקחת לעצמם.

      איך שולחן שוק על האש עובד

      ה"בלגן", לכאורה, הקיים בשולחנות שוק – הופך לחלק הכי כיף של צורת ההגשה הלא רגילה הזו. כאשר אנשים קמים אל השולחן הם רואים את כל התפריט כולו מולם, בחגיגה גדולה מעניינת של צבעים וטעמים. כאשר מדובר בתפריט בשרי על האש, הגיוון יכול להיות עצום וכך גם צורות ההגשה של המנות השונות, למשל פלאפל שמוגש בפיתה, שניצלים בתוך חלות, המבורגרים ועוד מנות עיקריות אחרות שמונחות זו לצד זו ומרגשות את הקהל.

      לצד הבשרים השונים, שולחן השוק הבשרי יכיל כאמור גם תוספות פופולריות, שניתן לקחת ולהניח על הצלחת או ישר אל תוך הפיתה, כמו צ'יפס פריך וחם, טבעות בצל מטוגנות, ירקות שכיף לאכול בכל הדרכים ושפע של רטבים שיעשירו את הטעמים של המנות. הרעיון הוא, שכל אורח מרכיב לעצמו את הצלחת שלו, באופן האהוב עליו ביותר. איש לא מחליט בשביל המוזמנים כיצד המנה של הפלאפל, למשל, תוגש להם: הם מכינים לעצמם את התוספות האהובות ומשלבים בין כל ההיצע העצום שעומד מולם. 

        להצעת מחיר על שולחן לאירוע השאירו פרטים או התקשרו:
        077-997-1800


        בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

        למי מתאים להזמין שולחן שוק בשרי

        שולחנות שוק יכולים להתאים לכל סוג של אירוע: שמחות משפחתיות, כנסים בעבודה, ערבי גיבוש וכל מסיבת יום הולדת כמובן. גודלו של השולחן ייגזר מכמות המשתתפים באירוע וכמובן מהתקציב הפנוי של המארגנים. מעבר לכך, ניתן להחליט להפוך את השולחן לאטרקציה בתוך האירוע שאיננה הדרך היחידה להגשת המזון, כלומר שסוג אחד בלבד של מנה, למשל רק ההמבורגר בלחמניה – יוגש בתצורה של "שוק איכרים" לצד מגוון תוספות שמחמיאות לו, כאשר את יתר המנות בתפריט ניתן יהיה לקחת מבופה "רגיל".

        גם צמחונים וגם טבעונים, בהחלט יכולים ליהנות משולחן שוק בשרי, בעיקר כאשר מפרידים ויזואלית בין מנות שהן נטו בשרים על האש כמו המבורגר, לבין מנות צמחוניות כמו פלאפל. בהתאם להרכב האורחים שלכם, תוכלו לתכנן את התפריט המתאים עבורכם ולייצר שילובי טעמים נפלאים.

        מאכלים בריאים מגוונים על שולחן אחד

        שולחן שוק בשרי על האש יכול להכיל גם שפע אדיר של ויטמינים: כאשר אתם מוסיפים למנות הבשריות את השפע שהטבע יכול להציע, כמו גזרים חתוכים, מלפפונים, עגבניות ושלל ירקות אחרים ובנוסף מציעים לאורחים שלכם לחמים מקמח מלא, במקביל לפיתות וללחמניות – אתם מעניקים להם את האופציה לבחור את הארוחה שלהם בקפידה ומאפשרים להם ליהנות ממגוון מאכלי בריאות, זאת מבלי להתפשר על הטעם כמובן.

        קינוחים שמשתלבים עם שולחן שוק בשרי 

        הזמנה של סעודה המבוססת על שולחן שוק בשרי כשר, תצריך מכם לבחור בקינוחי פרווה או במנות אחרונות המבוססות על שולחן פירות. קייטרינג איכותי יכול להציע קינוחים כשרים לחלוטין בטעמים מפתיעים, שיאפשרו לכם לסיים את הארוחה המפוארת והשמחה הזו בדרך הכי מתוקה שיש.

        גם שולחן הקינוחים באירוע שלכם יכול להיות מגוון, אם תשלבו בו מנות ייחודיות וטעימות. לכל אורח, גם השבע מכולם, יש תמיד מקום קטן ופנוי בבטן למנה אחרונה טעימה במיוחד, לכן מומלץ להשקיע בשלב הקינוחים והמשקאות החמים בסיומו של האירוע – ובכך לחתום את החגיגה בטעם טוב ולייצר זכרונות נעימים בלבבותיהם של האורחים שלכם וכמובן גם אצלם בבטן.

        לסיכום, אין כמו ללכת לאירוע ולאכול מנות נהדרות, מלאות בטעם שמשאירות חשק לאכול עוד ועוד. ישראלים אוהבים מאוד ליהנות מהאוכל בכל מסיבה ולכן אתם כמארגנים, צריכים להבין כי על מנת שהמסיבה שלכם תיחשב למוצלחת במיוחד – הסעיף של הכיבוד חייב להיות הצלחה.

        לוגו טייבלז

        אודות כותב המאמר

        התוכן באתר טייבלז נכתב על ידי כותבים ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הקולינריה. כל זה בכדי להביא לכם את המידע המועיל ביותר כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם ולאירוע שלכם. אם אתם רוצים לשמוע עוד עלינו היכנסו לעמוד האודות שלנו.

        אוכל ושתיה לאירועים שיכולים לעניין אותך: