דף הבית / שולחן מתוקים / שולחן מתוקים ליום הולדת

שולחן מתוקים ליום הולדת

    להצעת מחיר על שולחן מתוק לאירוע השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1700


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

    כאשר ילדים נכנסים למקום שבו מתקיימת מסיבת יום הולדת לאחד מבני כיתתם, הדבר הראשון שהם מסתכלים עליו הוא שולחן הכיבוד. שולחן יום הולדת שמעוצב בצורה מוקפדת ויש בו מכל טוב – ממתקים, עוגות, עוגיות וחטיפים – הופך באופן מיידי למוקד תשומת הלב של החגיגה. כולם לוטשים עיניים לשולחן שכזה, שנראה כמסיבה קטנה בפני עצמה. שילוב המטעמים שאתם, כמארגני המסיבה, יכולים להכניס – תלוי בכמה גורמים, לרבות התקציב הפנוי שיש לכם לצורך העניין. 

    הדרך המושלמת להגיש כיבוד במסיבות קטנות

    מדובר בשיטת ההגשה המוכרת של בופה, אך זה לא בדיוק אותו הדבר: השוני הגדול הקיים בין שולחן מתוקים ליום הולדת לבין בופה, הוא הרצון להפוך את מתחם הקינוחים לאטרקציה ממש, כזו ש"עושה את המסיבה" ולא רק מהווה חלק בלתי נפרד מהסעודה המוגשת במקום.

    אצל ילדים זה חשוב במיוחד: הם נמשכים באופן טבעי, גם בבית הפרטי שלהם אך בעיקר במסיבות ואירועים, אל המנות האחרונות ואל הממתקים. מסיבה זו, שימת הדגש המיוחדת דווקא לקינוחים והפיכתם למיני-אירוע בתוך חגיגת יום ההולדת, מייצרת עניין והתרגשות, במיוחד כאשר מרבית האורחים צעירים מאוד. מלבד ההפעלה שבדרך כלל מזמינים לימי הולדת ולעוגה ה"רשמית" של האירוע, האפקט של שולחן מתוקים הוא חזק מאוד ואין ילד שלא יוקסם מהמראה המגוון ומהשפע, של כל הממתקים שהוא אוהב על גבי שולחן אחד.

    מתי כדאי להזמין שולחן מתוקים לחגיגה?

    אין ספק שהטרנד של כיבוד באירועים המוגש על שולחנות, כבר הפך למבוקש במיוחד ובעיקר אצל מי שחוגג באירוע אינטימי יחסית, שבו השולחן יכול לקבל מקום של כבוד, כפי שמגיע לו. שולחן מתוקים ליום הולדת שנה או לחתונה קטנה, לברית מילה או לבת מצווה, יכול להיות הדבר שאנשים ידברו עליו לטובה עוד הרבה אחרי שהאירוע יסתיים.

    מלבד שמחות משפחתיות וימי הולדת, נהוג להזמין שולחן של קינוחים גם לכנסים בעבודה, שבהם יש צורך להקליל את האווירה ולהפוך אותה לשמחה יותר. למעשה, שולחן עם ממתקים יכול לסייע מאוד להפגת מתחים בין קולגות וליצירת חברויות חדשות, בין האנשים שיתגודד סביב השולחן בהפסקה באמצע יום ההשתלמות המשותף.

    כמה עולה שולחן קינוחים ומתוקים לאירוע?

     תהיתם אם כדאי להזמין שירות של שולחן מעוצב מחברה מקצועית? העלויות גורמות לכם לחשוש? דעו כי בהזמנת שולחן מעוצב ליום הולדת מחיר לא חייב להיות הגורם שימנע מהאירוע שלכם להיות מוצלח ביותר. גם בתקציב נמוך אפשר לארגן מגוון עצום של ממתקים על שולחן אחד, כאלה שירשימו את האורחים וישמחו את כולם.

    ביום הולדת, בסופו של דבר, מה שחשוב זו האווירה ולכן אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים, שגם שולחן שיש בו אך ורק ממתקים פשוטים – אך כאלה שמסודרים בצורה יפה ומגרים את העין – יהפוך ללהיט אצל כל המוזמנים שייהנו להסתכל עליו וכמובן גם לטעום.

    לוגו טייבלז

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר טייבלז נכתב על ידי כותבים ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הקולינריה. כל זה בכדי להביא לכם את המידע המועיל ביותר כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם ולאירוע שלכם. אם אתם רוצים לשמוע עוד עלינו היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    אוכל ושתיה לאירועים שיכולים לעניין אותך: