דף הבית / שולחן מתוקים / שולחן מתוקים מעוצב

שולחן מתוקים מעוצב

    להצעת מחיר על שולחן מתוק לאירוע השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1700


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

    כשאומרים "אין חגיגה בלי עוגה", מתכוונים לכך שגם באירועים שבהם יש מנות נפלאות וטעימות, בסופו של דבר כל האורחים מחכים הכי הרבה לקינוח. שולחן מתוקים מעוצב לאירועים מביא את חווית הקינוחים לאקסטרים ומאפשר לכל אחד מהסועדים להרגיש את השפע והיופי האינסופי שיש בממתקים ובמנות אחרונות. השילובים הם מגוונים ביותר ואתם יכולים לתת חופש אמיתי לדמיון שלכם: עוגיות צבעוניות לצד סוכריות על מקל, קינוחי צנצנת אלגנטיים לצד פירות טבעיים שנקטפו זה עתה מהעץ, קנויח כוסות – הכל הולך. באירועים שבהם ישנו שולחן מעוצב שכל כולו מתוקים, תהיו בטוחים שזו תהיה האטרקציה שבאמת תשאיר את החותם הטעים שלה.

    שולחן מתוקים מעוצב שיתאים לכל אירוע

    הקונספט של עיצוב האירוע שלכם יכול לבוא לידי ביטוי גם בעניין הכיבוד, כלומר אם למשל בחרתם בסגנון של שוק איכרים למסיבה – תוכלו להזמין שולחן שוק שיכיל שפע של מנות צבעוניות ומעניינות. הרעיון של שולחנות שוק לאירועים הוא להעניק לאורחים את האפשרות לגשת אל השולחן, לקחת ישירות משם את המאכלים שהם מעוניינים בהם וכל זה מבלי להמתין בתור או להעביר את המנות מכלי הקיבול אל הצלחת – כל המגוון מונח ממש על השולחן עצמו והמראה שנוצר הוא מרהיב.

    גם ירקות ותוספות יכולים להשתלב מצוין בשולחן כזה, לצד מנות עיקריות – וכך גם קינוחים כמובן, אם כי מקובל יותר להקצות דוכן נפרד למתוקים ולמנות האחרונות. שולחן מתוקים יכול לעמוד לצידו של בופה "רגיל" כמוקד עניין משל עצמו, או להשתלב באירוע שבו כלל האוכל מוגש על שולחנות. אופן ההגשה הזה מתאים לכל אירוע שיש בו מספר משתתפים מועט יחסית, כזה שמאפשר נגישות לכלל הנוכחים ומייצר תחושה של "מינגלינג" בעצם העמידה סביב השולחן והבחירה במנות השונות המונחות עליו.

    אטרקציה מפתיעה וטעימה 

    בר מתוקים נכנס כבר לפני מספר שנים לאופנה בתחום האירועים, כאשר המטרה היתה לתת לאורחים תחושה של פינוק ייחודי, מעין "בונוס" לשלב הקינוחים של הערב. כיום הטרנד השתכלל וניתן להזמין בר של ממתקים "ילדותיים" וכיפיים כמו סוכריות על מקל, מרשמלו ונחשי גומי, שמגיח לתוך הרחבה או לצד בר המשקאות החריפים, כחלק נפרד ומפתיע לצד שולחן של מנות אחרונות קלאסיות יותר המוגשות למוזמנים, כמו עוגות ועוגיות ופינת קפה סטנדרטית.

    רעיון נוסף שאהוב מאוד בישראל, הוא הצבת שולחן מתוקים על נייר כסף שמאפשר לאכול את הקינוחים ישירות מהשולחן: ניקיון המנות נשמר בזכות נייר הכסף והאורחים נהנים במיוחד ממגוון של קינוחי כוסות, פירות, קצפות, רטבים, קרמים ייחודיים ושוקולדים שדרך ההגשה ה"מבולגנת" הזו, עושה להם רק טוב.

    שולחנות שוק כקונספט מוביל באירוח

    ניתן להפוך כל כנס השתלמות של מקום העבודה לאירוע מהנה ולחגיגה קולינרית של ממש, כאשר שמים את הפוקוס על האוכל המוגש ומבינים שלכיבוד יש חלק נכבד ביצירת אווירה נהדרת. מסיבת יום הולדת, ברית מילה עם המשפחה הקרובה, בר מצווה ואפילו חתונה אינטימית – יכולים להשאיר טעם של עוד גם במובן הכי פשוט של המילה, כשבוחרים נכון את הכיבוד.

    לוגו טייבלז

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר טייבלז נכתב על ידי כותבים ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הקולינריה. כל זה בכדי להביא לכם את המידע המועיל ביותר כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם ולאירוע שלכם. אם אתם רוצים לשמוע עוד עלינו היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    אוכל ושתיה לאירועים שיכולים לעניין אותך: