דף הבית / שולחן מתוקים / שולחן מתוקים לברית

שולחן מתוקים לברית

    להצעת מחיר על שולחן מתוק לאירוע השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1700


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

    תינוק חדש הצטרף למשפחה והשמחה בוודאי ממלאת את הלבבות, כך שאירוע לכבוד הרך הנולד הוא פשוט מתבקש. בין אם נולד לכם בן ובין אם זו תינוקת קטנה, מסיבה לכבוד הלידה נהוג לערוך לא הרבה זמן אחריה ומכאן שעליכם להיערך בהתאם. הנושא העיקרי שיהיה עליכם לחשוב עליו, הוא עניין האוכל בחגיגה, בעיקר שלב הקינוחים אשר מרבית האורחים מחכים לו בקוצר רוח. שולחן מתוקים לברית יכול להיות דרך נהדרת להגיש את המנות האחרונות, במיוחד כאשר ישנן כל כך הרבה דרכים נפלאות לעצב שולחן שכזה ולהעניק לו הרבה ערך מוסף.

    לאירוע אינטימי של המשפחה – שולחן שוק הוא פתרון מושלם

    שולחנות שוק הפכו כבר מזמן לשם דבר בישראל, שבה אנשים אוהבים להגיע לאירועים וליהנות מהיופי של אוכל שהם מכניסים לפה ולא רק מהטעם שלו. זה נכון לגבי הסעודה העיקרית עצמה, אך עוד יותר כשמדובר בקינוחים: שפע של ממתקים כיפיים, עוגיות וסוכריות צבעוניות, מאורגנים בנונשלנטיות אך עם זאת גם בצורה מסודרת להפליא, על שולחן אחד. 

    בחגיגת ברית מילה לתינוק או "בריתה" כשמדובר בתינוקת, ניתן לעצב את השולחן כולו בקונספט רלוונטי ולהוסיף אביזרי קישוט שכולם קשורים לתינוקות ובכך להפוך את השולחן לחגיגה שמחה לכבוד התינוק והוריו המאושרים. בעבר הלא רחוק היה נהוג שההורים בחרו בקישוטים שונים כמו סרטים, בקבוקונים עם סוכריות, פרחים ומפיות שכולם בגוון אחד – ורוד עבור בנות ותכלת עבור בנים. היום ישנה דרישה לקישוטי שולחן בכל צבעי הקשת ולעיצובים של שולחן מתוקים "משוגע", כזה שמציע מגוון מרהיב של קינוחים בגוונים שונים.

    למה כדאי להזמין שולחן נפרד למנות האחרונות?

    ייתכן שתעדיפו לערוך את האירוע שלכם בצורה הסטנדרטית יותר, שבה מגישים את הסעודה אל השולחנות או בבופה "רגיל", אך אין זה אומר שעליכם יהיה לוותר על שולחן הקינוחים אלא להפך: דווקא כאשר מעניקים לשלב האחרון של האירוע את תשומת הלב הייחודית שלו, האורחים מתלהבים עוד יותר מהמאכלים השונים והמתוקיםף שממתינים להם על השולחן.

    כדאי לתת את המקום המיוחד הזה לשולחן המתוקים ולאפשר למוזמנים לחוות את המנה האחרונה שלהם, בדרך שהם לא רגילים אליה בדרך כלל. באירועים מסוימים נהוג להכניס את השולחן בהפתעה, אל תוך רחבת הריקודים כאשר האורחים כבר בשיא החגיגה. אם לאירוע הברית שלכם יש אופי שמח שכזה ואתם מעוניינים "להרים את האווירה" עוד יותר, אטרקציה מהסוג הזה בהחלט יכולה להתאים.

    שולחן של ממתקים כיפיים יכול להתאים לכל תקציב

    אם תבחרו שולחן מתוקים לברית מחיר יכול לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לאלפי שקלים, כתלות במגוון המנות שתגישו. שילוב נבון בין עוגות איכותיות לבין ממתקים יפים וכיפיים של ילדים, ייתן את המענה המתאים עבור כלל האורחים אצלכם באירוע, שכולם יוכלו למצוא לעצמם משהו טעים לאכול וכך לסיים את הערב בהרגשה מתוקה במיוחד.

    לוגו טייבלז

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר טייבלז נכתב על ידי כותבים ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הקולינריה. כל זה בכדי להביא לכם את המידע המועיל ביותר כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם ולאירוע שלכם. אם אתם רוצים לשמוע עוד עלינו היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    אוכל ושתיה לאירועים שיכולים לעניין אותך: