דף הבית / שולחן שוק / שולחן שוק המבורגר

שולחן שוק המבורגר

    להצעת מחיר על שולחן לאירוע השאירו פרטים או התקשרו:
    077-997-1800


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

    אין כמו המבורגר עסיסי וטעים העשוי במידת צלייה מושלמת ומוגש לצד צ'יפס רותח ופריך. זה ללא ספק אחת הסעודות הטעימות ביותר שיכולות להיות, לפחות בעיניי חלק נכבד מהאורחים שצפויים להגיע לאירוע שאתם מארגנים. אם תכננתם להביא לאירוע שולחן שוק המבורגר יכול בהחלט להיות המנה המרכזית שבו, כאשר לצידו יונחו שפע של תוספות קרות וחמות וערימה מסודרת וכיפית של ירקות חתוכים ובריאים. המגוון האדיר הזה הוא חגיגה לעיניים והוא גם מהווה שמחה אמיתית לבטן, לכן ברור מדוע מדובר במנה אהובה כל כך שרבים מזמינים לשמחות, ימי הולדת ומסיבות מכל סוג.

    למה שולחן שוק המבורגר מתאים לכל אירוע?

    שולחן שוק המבורגר, למרות המקורות האמריקאיים שלו, כיום כבר נחשב לישראלי לגמרי ומלבד מאכלים כמו שניצל ופלאפל, המבורגר בלחמניה נמצא במקומות הראשונים של "בחירות הקהל" כאן בארץ – מדובר בסנדוויץ' שהוא ארוחה שלמה.

    שולחנות שוק כטרנד שמטרתו להביא את אווירת שוק האיכרים לכל חגיגה ומסיבה, יכולים להפוך למעניינים במיוחד כשמשלבים בתוכם מאכלים שדווקא לא מוצאים בשווקים בדרך כלל, למשל כשמזמינים שולחן המבורגרים ליום הולדת ועל השולחן מניחים מגוון רחב של תוספות, רטבים וכל מה שמתאים להכניס לתוך הלחמניה, יחד עם קציצת הבשר עצמה. 

    אילו תוספות להמבורגר כדאי להזמין?

    שולחן המבורגר מעניק את המקום הבולט ביותר להמבורגר עצמו כמובן, אך מלבד הלחמניות עם הבשר אתם יכולים להוסיף מגוון עצום של תוספות לבחירתכם. טוגנים חמים כמו פוטטוס וצ'יפס ותוספות קרות כמו ירקות טריים, חמוצים ורטבים שונים, יעניקו טעם ייחודי ויעשו חשק לטעום את כל מה שמוגש על השולחן.

    צורת ההגשה משחקת כאן תפקיד חשוב: שימו דגש על המראה החיצוני של השולחן ושלבו בין ירקות טריים כמו מלפפונים, גמבות חתוכות, בצלים ומקלוני גזר לבין ירקות מוחמצים, זיתים, לימונים כבושים או כל רעיון אחר שעולה בראשכם. בחנו היטב את התפריט שיוצע לכם על ידי חברת הקייטרינג ונסו לחשוב מה אתם, כאורחים, הייתם הכי שמחים לשלב בתוך הלחמניה עם ההמבורגר שלכם.

    שולחן שוק יכול להכיל מגוון של מנות טעימות

    שולחן שוק בשרי לא מחייב את כלל המוזמנים לאכול דוקא את המנות הבשריות. למעשה, כדאי לזכור שבכל אירוע או כנס שאליו מזמינים שולחן שוק, יהיו גם אנשים צמחונים וטבעונים – שכדאי כמובן להציע גם להם מנות מתאימות. בשולחן המבורגרים בהחלט אפשר לשלב מאכלים אחרים שנותנים מענה לכך, כמו פלאפל בפיתה או לביבות ירק, מנות שמעניקות חוויה של טעמים עשירים בפני עצמן.

    בהזמנה של שולחן שוק המבורגר מחיר יכול להיות גבוה או נמוך, בהתאם לשילובי המאכלים שאתם בוחרים להניח על השולחן: התייעצו עם אנשי המקצוע של חברת הקייטרינג ובחרו תפריט מגוון ככל הניתן, בהתאם לסכום שאתם יכולים להשקיע בכיבוד והיו בטוחים שהרושם שהשולחן יעשה על האורחים והעניין שהוא ייצור יהפכו למוקד שיחה גם הרבה אחרי שהחגיגה תסתיים.

    לוגו טייבלז

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר טייבלז נכתב על ידי כותבים ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הקולינריה. כל זה בכדי להביא לכם את המידע המועיל ביותר כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם ולאירוע שלכם. אם אתם רוצים לשמוע עוד עלינו היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    אוכל ושתיה לאירועים שיכולים לעניין אותך: