דף הבית / שולחן מתוקים / שולחן מתוקים לבת מצווה

שולחן מתוקים לבת מצווה

    להצעת מחיר על שולחן מתוק לאירוע השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1700


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

    הזמנת שולחן מתוקים לבת מצווה נחשבת לחלק בלתי נפרד כמעט מכל מסיבה, שנערכת לכבוד בנות השתים עשרה בישראל כיום. חגיגת בת המצווה של בתכם היא עניין מרגש, שבוודאי ציפיתם לו בכיליון עיניים: ייתכן שתבחרו לערוך לכבודה אירוע גדול, אך אולי דווקא תבחרו להזמין רק קומץ קטן של חברים ומשפחה, בהתאם להעדפה שלכם, לתקציב הפנוי ולרצונה של הילדה עצמה. בכל מקרה זכרו, שהכיבוד במסיבה הוא חלק בלתי נפרד מהכיף שבה, לכן כדאי להשקיע מחשבה בנוגע לבחירת האוכל שיוגש ובמיוחד לשלב של המנות האחרונות. 

    שולחן מתוקים לבת מצווה

    חגיגה צבעונית ומתוקה

    ילדות בנות שתים עשרה, החוגגות בתמצווש, הן כבר לא קטנטנות יותר, אך גם לא ממש בוגרות עדיין – לכן רובן הגדול יחבבו מאוד את העובדה כי במרכז החדר שבו תיערך המסיבה – יוצב שולחן מתוקים מעוצב, שמכיל את הממתקים הכי צבעוניים וכיפיים שיכולים להיות: מרשמלו, סוכריות גומי, קאפקייקס, דונאטס – ועוד מגוון רחב של קינוחים כיפיים שאין מי שלא תאהב לזלול.

    מקובל לבחור קונספט עיצובי מסוים עבור שולחנות כיבוד כאלה, למשל להחליט על גוונים מובילים כמו וורוד, לבן ותכלת שמרבית המתוקים שיונחו על השולחן – יהיו בצבעים הללו. המראה הנוצר הוא צבעוני ומעניין ועם זאת הרמוני, מעין "בלגן בעיניים" שהוא גם מסודר ומרשים ביופיו, כזה שמייצר את החשק המיידי לקום אל השולחן ולבחור משהו טעים במיוחד מתוכו.

    רעיונות לשולחן מתוקים לבת מצווה

    מלבד עוגה מרכזית מעוצבת של חגיגת יום ההולדת, שולחן מתוקים לבת מצווה מוטב שיכיל מגוון מרקמים וגדלים של ממתקים שונים, כאשר הגיוון הוא בהתאם לדמיון שלכם וכמובן כדאי להיעזר ברעיונות של הילדה עצמה: בקשו ממנה להסביר לכם מהם הממתקים האהובים על בני גילה, אך אל תשכחו לשלב גם כמה קינוחים "של מבוגרים" כמו עוגיות ועוגות שונות, שישתלבו היטב במגוון ויתאימו לבני הדודים, לסבים ולסבתות המוזמנים, שישמחו כמובן גם הם ליהנות ממנות אחרונות טעימות.

    בהתאם לסעודה עצמה באירוע – בשרית או חלבית – תוכלו להציע גם קינוחים מתאימים, אך זכרו בכל מקרה שמעבר לעניין הכשרות, תמיד ישנם אורחים שרגישים לגלוטן או טבעונים ולכן מוטב להגיש כמה מנות או ממתקים שאינם מכילים מוצרים מהחי, או שאינם מכילים גלוטן ויוכלו להוות את הקינוח הכיפי של אותם האורחים הזקוקים להתאמות הללו.

    עיצוב נכון של שולחן מתוקים

    אם שאלתם את עצמכם איך מכינים בר מתוקים וכיצד הופכים אותו לתמונה המשגעת והמרהיבה, כמו שאתם תמיד מוצאים בתמונות – התשובה היא שישנם אנשי מקצוע שזוהי עבודתם. עיצוב של שולחן מתוקים לחגיגות בת מצווה, הוא עבודת אמנות לכל דבר ושילובי הצבעים היפים הללו הן מלאכת מחשבת של העוסקים בכך על בסיס יום יומי. שכרו חברת קייטרינג מקצועית, שמלבד תפריט איכותי וטעים תוכל להציע לכם גם עיצוב מרהיב של בר המתוקים שעליו חלמתם ובכך תוכלו לעזור לבת המצווה להגשים את החלום של עריכת המסיבה המושלמת לכבוד יום הולדתה.

    לוגו טייבלז

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר טייבלז נכתב על ידי כותבים ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הקולינריה. כל זה בכדי להביא לכם את המידע המועיל ביותר כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם ולאירוע שלכם. אם אתם רוצים לשמוע עוד עלינו היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    אוכל ושתיה לאירועים שיכולים לעניין אותך: