דף הבית / בלוג / הכל על שולחן שוק לאירועים

הכל על שולחן שוק לאירועים

    להצעת מחיר על שולחן לאירוע השאירו פרטים או התקשרו:
    077-997-1800


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

    בשנים האחרונות שולחן שוק הפך לאחת מהבחירות הראשונות כשמדובר בבחירת אוכל לאירוע. אירועי בוטיק הולכים ותופסים מקום מרכזי בצורה שבה אנחנו חוגגים ימי הולדת, מסיבות רווקות, בת מצווה ועוד. ושולחן שוק הולך יד ביד עם הטרנד הזה.

    אז לאיזה אירוע מתאים להזמין שולחן שוק?

    שולחן שוק מתאים למגוון רחב של אירועים, לרוב זה יהיה אירועים קטנים יחסית, עם כמות מוזמנים שבין 10 אנשים כאשר מדברים על הטווח הנמוך, וגם אירועים של 70-80 איש כאשר מדברים על הטווח הגדול יותר של אירועי בוטיק.

    ישנם סוגים שונים של אירועים ששולחן שוק יכול להתאים בול בשבילם, הנה כמה דוגמאות:

    מסיבת רווקים / רווקות

    כאשר חוגגים לחבר טוב או חברה טובה שהולכים להתחתן לרוב זה יהיה בבית של אחד החברים, או במקום ששכרתם מראש. במקרה כזה שולחן שוק יכול להתאים בדיוק לאירוע. משום שמדובר על אוכל מפתה אשר מוגש בנדיבות כל גבי שולחן גדול, ככה שבכל מהלך האירוע ניתן "לצבוט" קצת מהאוכל הטעים ולחזור לחגיגה.

    בת / בר מצווה

    במסיבות בת/בר מצווה לרוב יהיו לא מעט נערים ונערות אשר יחגגו בלא מעט דרכים. משום כך זה נוח מאוד שישנו שולחן אוכל מרכזי, אשר מציע בצורת בופה את שלל המאכלים הטעימים. כמו כן לרוב שולחן שוק מכיל בדיוק את המאכלים שנערים ונערות כל כך אוהבים כמו: המבורגרים, שניצלים, צ'יפס ושלל מטוגנים.

    אירועי חברה

    באירועי חברה נהוג לעשות מינגלינג והפעלות שונות של האורחים, כאן שולחן שוק מתאים בדיוק לאופי האירוע בכך שהוא מציע במהלך כל אורך האירוע מגוון עשיר של אוכל מגרה. כך שניתן בכל זמן שרוצים לבוא לאכול ולהמשיך בהפעלות והחגיגות.

    ימי הולדת

    מה יותר טוב לחגוג עם שולחן שוק עשיר אם לא את יום ההולדת שלך. לארגן מסיבה בבית או במקום ייעודי להזמין את כל החברים הטובים ולחגוג. לאירוע שכזה שולחן שוק מתאים בדיוק, משום שהוא יציג שפע גדול של אוכל כך שכל החוגגים יוכלו לאכול מתי שהם רוצים ולהמשיך בחגיגות.

    לסיכום,

    שולחן שוק הוא אחת מצורות ההגשה היותר מוצלחות לאירועים שצמחו בשנים האחרונות. בין אם מדובר באירוע קטן של מספר מצומצם של מוזמנים, או באירוע גדול – שולחן שוק מספק שפע ומגוון רחב של מאכלים מגרים שמשדרגים כל אירוע.

    לוגו טייבלז

    אודות כותב המאמר

    התוכן באתר טייבלז נכתב על ידי כותבים ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הקולינריה. כל זה בכדי להביא לכם את המידע המועיל ביותר כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם ולאירוע שלכם. אם אתם רוצים לשמוע עוד עלינו היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    אוכל ושתיה לאירועים שיכולים לעניין אותך: